måndag 3 september 2012

Första gym-passet

Jag måste erkänna att jag var jäkligt nervös innan vi kom fram, och när Camilla konstaterade att hon aldrig hade sett så mycket folk tidigare som var där idag så höll jag på att sjunka genom jorden; jag vill ju typ helst vara helt själv i lokalen...

MEN det gick bra! Och nu är jag helt död... Vi var där i sammanlagt två timmar och Camilla visade mig hur maskinerna fungerade och så, och även om det nog är roligare att vara två så kommer jag ju att våga gå dit själv nu när jag har varit där en gång och kollat in lokalen...

Jag sörplade i mig en Celsius innan träningen (jordgubb/kiwi=mindre god) och en proteinshake efter träningen (sådär god), och när jag kom hem så åt jag ett kokt ägg till kvällsmat. Egentligen så är jag inte hungrig alls, men jag kände att jag var tvungen att ha något i magen innan jag gick och lade mig så att man inte vaknar och är helt yr och darrig imorgon för att man inte har ätit något...

Jag mår lite illa... :-(
Jag vet inte om det beror på att jag tog ut mig på träningen, om jag har ätit för lite idag eller om det var proteinshaken, men jag känner mig illamående!
Jag går och lägger mig nu och hoppas att det går över snart... Och jag hoppas att jag klarar av att ta mig ur sängen imorgon...

Godnatt, gott folk!

Inga kommentarer: