söndag 17 juni 2012

Yeeees!!!

Portugal har gått vidare till kvartsfinal! Jag vet inte varför jag gillar det laget så mycket, men ända sedan EM startade så har jag hejat på dem...
I den andra matchen så gick Tyskland vidare, och även om det är synd att Danmark inte gick vidare så var ju vinsten ganska väntad!
Jag tror att Tyskland kommer att vara med i finalen, men sen är det svårare att förutspå vilka de kommer att möta!?!
Tyskland-Portugal, kanske ;-)
Spanien är väl i och för sig ganska favorittippade, fast det var ju å andra sidan Holland också...

Nu är det dags att sova!
Imorgon skulle jag egentligen ha börjat att jobba kl 12.00, men jag hoppar in lite tidigare och städar glassboxen istället! Vilket innebär att jag ska vara på jobbet strax efter klockan tio... Och på tal om städning så sa vår kontakt på Klings glass i fredags att våran mjukglassmaskin nog är den renaste i hela landet ;-)
Vi skruvar isär hela maskinen och desinficerar allt en gång i veckan... Dessutom så gör vi ständiga temperaturkontroller och bryter aldrig kylkedjan, så vill ni vara säkra på att äta glass från ett hygieniskt ställe så ska ni köpa den hos oss på Ica Maxi.
Detsamma gäller korven...

Nåja, nog om reklam och skryt över Skövdes bästa matvaruaffär ;-)

Inga kommentarer: