söndag 10 juni 2012

Busunge

Jag kan ju inte påstå att Noel sov speciellt bra inatt, men jag får skylla mig själv som lät honom sova i 3 timmar igår på middagen...

För tillfället så sitter jag vid köksbordet, dricker te och skriver en inköpslista; jag handlade för några hundralappar igår, men listan blir lång ändå :-(
Men jag kanske ska vänta med att handla tills imorgon förresten = nya, fräscha varor i butiken...

Nu kommer Noel in i köket med sina skor i högsta hugg - han vill gå ut! Jag funderar på att trotsa det dåliga vädret och åka ut till bondgården en sväng... Alva och M har gått ut till garaget och målar sängen och skrivbordet en andra gång, så något måste ju jag och Noel också hitta på!

Idag blir det tacogratäng till middag; jag hittade ett recept igår som verkade så himla gott, så det är jag sugen på att testa ;-)

På återseende!

Inga kommentarer: