torsdag 18 augusti 2011

Turgubbe!

Alltså, kan man ha sån tur som den här mannen - Rolant från Högsby? Han köpte en Trisslott och skrapade fram tre tv-apparater, och när han skulle posta lotten till Svenska Spel så köpte han två nya lotter... Och skrapar fram tre tv-apparater till!!!

Den 30/8 skrapar han fram båda sina vinster i teven - det får man ju inte missa!

Undrar vad man skulle göra om man vann snuskigt mycket pengar!?!
Jag vet MASSOR av grejer jag skulle göra och köpa:
ny bil, nytt hus, ny inredning, resa till Grekland, betala av CSN-lånet, platt-tv, nya kläder, öppna ett litet café, skaffa barnflicka ;-), ge bort pengar till alla i familjen, gifta mig (?) m m....

Nu är frågan: ska man glädjas med herr Rolant eller vara sur och bitter för att sånt här aldrig händer en själv?
Jag väljer nog det förstnämnda... ;-)

1 kommentar:

*isabella* sa...

Sjuk tur!

kikar förbi med lite pepp!
jag är åxå med i rivstarten!
hoppas det går bra för dig!?

kika gärna in min blogg.

KRAM