tisdag 26 april 2011

Godisfrossa

Alltså, hur lätt är det att försöka gå ner i vikt när man har den här godisskålen hemma? Visserligen är det mesta Alvas, men hon kan ju knappast äta upp allt det här själv!

På tal om Alva så är hon med och kollar på när M tränar wushu, och hon tycker att det är superkul!
Noel har precis somnat, och jag kollar på CSI...

Noel känns som en helt annan bäbis sedan några dagar tillbaka - jag tror att han precis har genomgått en jobbig utvecklingsfas, så det är skönt att den äntligen är över! Han är så himla lugn och tillfreds med livet, och verkar så himla nöjd!
Han somnar av sig själv i sängen, gråter bara när han vill ha mat och pratar massor...
Tarmarna verkar ha kommit i balans också, för han har inte ont i magen längre och bajsar dessutom oftare (idag har han bajsat två gånger)...

Åh, jag älskar Alva och Noel så vansinnigt mycket!!!
Och jag önskar att mamma hade fått träffa Noel...och hans kusin Theo! Men hon finns alltid med i mina tankar, och jag hoppas och tror att hon håller koll på oss där uppe...
Jag saknar dig, mamma!

Inga kommentarer: