tisdag 19 april 2011

Före-bild

Det är alltså den här magen samt alla övriga extrakilon som ska bort, och jag tycker redan att det känns motigt (dag två)! Jag är så himla hungrig och sugen hela tiden, och det är ju inte direkt ett äpple jag blir sugen på ;-)
Hur som helst så slängde jag i mig en banan och ett päron innan lunchen nyss för att inte förgås av hunger, och sen blev det spagetti och stekt falukorv - nyttigt, va?

För tillfället sover Noel, och han somnade redan kl 12.00 - jag lade mig samtidigt som honom för att försöka pressa mig själv till sömns, men det gick ju såklart inte... Han har sovit så himla dåligt de senaste dagarna, OCH nätterna!
Inatt gick det inte mer än 1 1/2 timma mellan amningarna innan han vaknade, och det tar knäcken på mig!
Jag vill sooooova!!!
Igår sov han kanske i sammanlagt 1-2 timmar under hela dagen, och det har han ju redan tagit igen idag, tack och lov...

Snart ska vi gå hem till Alvas farmor och hälsa på.

Och idag fyller pappa år - GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!

Inga kommentarer: