onsdag 17 mars 2010

Next Star-kampanj på Ica Maxi

Den här fina sektionen var jag med och byggde upp i måndags, och till
stor del var det nog den som bidrog till min migrän igår - i måndags
hade jag 3 (!) kampanjer att skylta upp, och jag var verkligen
superstressad hela dagen... Dessutom var inte trucken laddad, så jag
fick inte upp några affischer/skyltar i taket, och jag HATAR att
lämna ifrån mig ett jobb halvfärdigt! Det sista gjorde jag dock
klart idag, så nu är jag nöjd...tills på måndag i alla fall, för
då startar en ny kampanj; påsken...
Alltså, jag tycker verkligen att det är jätteroligt att skylta och
fixa och organisera och göra fint i butiken, men tyvärr är man ju
alltid så stressad... Som tur är får jag ovärdelig hjälp av Offe
på Specialen vid varje kampanj - KRAM OCH TACK!!!

För tillfället sitter jag i soffan och slappar och tittar på
Bolibompa med Alva; förut när jag hämtade henne på dagis var hennes
mage helt klotrund och spänd, så vi fick springa in på Norrhallen
och köpa russin och päron. Nu mår hon som tur är bättre (fast hon
är verkligen jättesnorig också), och snart kommer M hit och hämtar
henne; jag börjar klockan 6.00 imorgon bitti, så hon får sova hos
honom inatt.
Själv ska jag slappa järnet och kolla på Greys anatomy...
Jag sov så himla dåligt inatt (fullmåne?), så jag MÅSTE komma i
säng tidigt ikväll.

Igår fick förresten "farmor" åka ambulans in till KSS; hon var helt
yr och mådde illa och kunde knappt röra sig... Otäckt! Hon fick
stanna över natten och de tog en massa prover, men tidigare idag fick
hon åka hem; de hittade inget fel (trots hjärnröntgen och allt
möjligt), men de tror att det hela berodde på biverkningar av en
blodtrycksmedicin som hon har ätit ett tag... Jag ringde till henne
förut, och då lät hon pigg - krya på dig, Eivor!

Inga kommentarer: