måndag 16 september 2013

Stämmer...

Ja, varför lära sig av sina misstag när man kan göra om dem igen och igen och igen... För min del så gäller det ju givetvis kosten!
Jag VET att jag blir svullen och får ont i magen och huvudvärk när jag äter socker, och ändå så gör jag det igen och igen och igen... Nu har det till och med gått så långt att jag mår bättre på mina fastedagar än de övriga, eftersom det är enda gången som jag kan hålla mig ifrån överätandet!

Det finns liksom inget stopp i mig och jag äter fast jag egentligen inte är sugen... Jag är knäpp i huvudet!
Det bästa vore att sluta helt med sockret, men det vill jag samtidigt inte för fy vad livet skulle bli tråkigt då :-(
Det är lite därför som jag är inne på att börja fasta tre dagar/vecka, för då vet jag att jag sköter mig...
Nåja, det blir nog bra det med...

Just nu så LÄNGTAR jag tills på onsdag då Lars Winnerbäcks nya album släpps ;-)
Jag är så himla förväntansfull... Det kommer säkert att vara skitbra!!!

Inga kommentarer: