onsdag 30 november 2011

Varm och skön vinter

Förra året var det -10 grader och 38 cm snö vid den här tiden - åh, vad skönt att vi har plusgrader och barmark i år :-)
För min del kan snön hålla sig borta lääänge till...

Jag ligger här i sängen med en gnällig/orolig/snorig/rosslig Noel bredvid mig - antagligen kommer det att bli lika lite sömn inatt som natten tills idag... Noel vaknade kl 00.40 och höll på och krånglade fram till kl 02.15 :-(
Samtidigt så är det ju synd om honom, för det är ju tänderna och förkylningen som stör sömnen!

Tidigare idag så bakade jag 3 plåtar saffransbullar (57 stycken) utöver LCHF-lussekatterna, och sen åkte jag ut och lämnade lite bullar till mina två bröder här i stan - de blev jätteglada ;-)
Och imorgon får M ta med sig en påse bullar till jobbet...

Jag tror faktiskt att jag ska släcka lampan nu och ta igen lite sömn... Godnatt, allihopa!

Inga kommentarer: