tisdag 29 mars 2011

Tiden går så fort...

Både jag och Noel tog en tupplur i två timmar förut och vaknade alltså kl 11.30, och nu har det redan gått en och en halv timma sedan dess... Vad har man gjort under den tiden? Jo, ammat, bytt blöja och haft Noel i knät en stund, typ... Tiden går sååå fort!

Just nu sitter Noel i babysittern medan jag värmer en fryst pizza till lunch...
Alva önskade sig lasagne till middag idag, så jag kanske slänger ihop en vegetarisk variant lite senare när vi kommer hem från dagis - det var ju inte igår som M fick middagen serverad när han kom hem från jobbet!

Åh, precis nyss damp nya Amelia ner i brevinkastet - jag älskar när jag får mina tidningar! Jag prenumererar både på Amelia och Mama, de är jättebra båda två! Tyvärr känns det som att jag knappt hinner läsa dem längre - jag får nog ta med tidningen och krypa ner i ett varmt bad och ta lite egentid när M kommer hem ikväll ;-)

Inga kommentarer: