torsdag 24 mars 2011

Full rulle

Idag har det varit full rulle hela dagen och jag är supertrött just nu - både jag och Noel ligger här och är nära att somna...
Imorse bestämde sig Noel för att gå upp klockan 06.00, och efter två timmar ungefär somnade han om igen och halvsov fram och tillbaka i ca två timmar...

Klockan 11.00 kom Camilla hit och hämtade oss (hon hade rotat fram både sin gamla bilbarnstol och en vagn), och så åkte vi till Ö&B och Intersport och kikade lite. Efter det åkte vi hem till henne och käkade goda tekakor med kaviar, och sen skjutsade hon mig till BVC - Noel vägde 4720 gram och var 53 cm lång!
Efter vägningen och mätningen gick jag hem lite snabbt och bytte vagn, och sen hämtade jag Alva på dagis. Vi var superstressade och tog bussen in till stan, och klockan fyra mötte vi upp M utanför Socialförvaltningen och gick in och skrev på papper om faderskapet och gemensam vårdnad...
Efter det tog vi en fika på Helensgården, och sen åkte M hem medan jag och Alva gick vidare till barnkören hos Frälsningsarmen - Alva tyckte att det var jätteroligt att få vara med och sjunga!
Sen gick vi hem, och efter att ha ammat Noel hoppade jag in i duschen, och nu ligger vi här och ska sova...

Ps: igår ammade jag Noel kl 18.30 och lade honom i samma veva, och han vaknade inte och ville ha mat förrän kl 00.40 - helt otroligt!

Inga kommentarer: