fredag 9 april 2010

Seg dag idag...

Imorse ringde väckarklockan kl 04.50, så hela den här dagen har
varit fucked up! Jag HATAR att gå upp så jävla tidigt...somnade till
vid 19-tiden förut, och har varit komatrött hela dagen!
Även maten har kommit ur balans, så idag har jag ätit lite mer än
vad jag brukar göra...
Innan jobbet (alltså kl 05.30) käkade jag en tallrik fil med
aprikoser, nötter och linfrön.
På jobb-frukosten åt jag 2 kokta ägg.
Till lunch blev det en burk minikeso och makrill i tomatsås (glömde
att ta med matlåda).
På andra rasten åt jag en halv påse pistagenötter och 1 ruta mörk
choklad.
När jag kom hem stillade jag den värsta hungern med två
nötfärsbiffar, och till middag lite senare åt jag det som ni ser på
bilden: jag stekte kotlettmedaljonger och champinjoner, kryddade med
salt, vit- och svartpeppar, soja och grillkrydda, och hällde över en
blandning av matlagningsgrädde, chili, Creme Bonjour gräslök samt
riven ost.

Nu är jag så löjligt trött att jag inte orkar skriva mer - godnatt!

Inga kommentarer: