onsdag 18 november 2009

Världens bästa serie!

Har precis kollat på Grey´s anatomy, och har som vanligt lipat som en liten gris... Gud, vad jag ÄLSKAR den serien! Så jävla sorglig och så jävla bra...

För övrigt är jag inne i en riktig svacka i mitt liv, och gråter typ konstant känns det som. Jag ska i och för sig ha min mens snart och det brukar ju påverka humöret enormt mycket, men jag är även inne i en riktig grubblarperiod och tycker faktiskt att det mesta är skit för tillfället.
Förut sa de i Grey´s anatomy: "Man ska aldrig glömma att man faktiskt kan förlora allt"... och det känns som att jag har gjort det! Och jag VET att jag har kvar jättemycket fint i mitt liv, men det känns jävligt tomt och ensamt just nu... Åh, vad jag saknar mamma!!!

Har i alla fall lyckats hålla mig inom mina points idag, och det känns bra.
Till frukost åt jag en vetekaka med lätt & lagom och skinka, en skål K-special och mellanmjölk, en clementin och en kopp kaffe (5p), till lunch blev det en VV-chorizo, pulvermos och gröna bönor (3p), till mellanmål en clementin och ett äpple, till middag ris och korvstroganoff (7p) och till kvällsmat en vetekaka och ett knäckebröd med smör och skinka (4p).

Nu ska jag lägga mig och läsa lite i min nya Amelia - vi hörs imorgon.
Godnatt!

1 kommentar:

Helen sa...

ja jag grät floder.. huga vilket sorgligt program.. blir tårögd när jag läser ditt inlägg åsså.. stora stora kramar.. hoppas du har en skön helg gumman.. kram