torsdag 29 oktober 2009

Supertrött ikväll...

Alltså, jag är så jäkla trött ikväll - det känns som om jag har bomull i huvudet och jag är nästan svimfärdig... Igår kväll somnade jag inte förrän efter klockan 00.00 och imorse ringde alarmet på mobilen kl 04.50, och sen har jag jobbat mellan kl 06-16.
Direkt efter jobbet åkte jag och hämtade Alva på dagis och sen åkte vi ut till S. Eklunds bildelslager och ställde av min älskade lilla bil - nu är det verkligen cykelturer och promenader som gäller i fortsättningen...
Nu ikväll har brorsan varit här på en snabbvisit, och efter det lagade jag lite mat: lasagnette.

Nu ska jag natta Alva och sen går jag och lägger mig själv också...

Ps: jag vet inte hur intressant ni tycker att det är att få veta vad jag äter på dagarna, så jag struntar i att redogöra det i några dagar och så får ni komma med synpunkter.
Jag kan i alla fall berätta att jag stannar på 19 points idag.

Godnatt!

1 kommentar:

Ellinor sa...

Hej tjejen,

Jo jag vill jätte gärna veta hur dina matdagar ser ut :) Föder inspiration ju ...

Kramilikram