fredag 23 oktober 2009

Fredagsmys = Ballongspelet...

Idag har jag tvättid, det är mörkt och regnigt ute och jag sitter här vid köksbordet och spelar spel med Alva - det är alltså så här det känns att vara singel...
Tråkigt och dystert!
Nej, så illa är det faktiskt inte... Och dessutom är M på väg hit - vi ska äta tacos. Förhoppningsvis tar han med sig våran lilla prinsessa till Broddetorp ikväll, men nu kom jag ju precis på att jag får ju ingen sovmorgon imorgon i alla fall, för jag har ju klipptid kl 9.45...
Ja, ni läste rätt - jag blev så fruktansvärt besviken på min nya "frisyr" att jag kastade mig på telefonen och bokade in en ny tid akut på en annan salong - Manamana (tydligen dyrast i stan, fick jag reda på i efterhand, men det kanske det kan vara värt...).

Nu ska jag sätta igång med maten, och sen får vi se om jag uppdaterar mer i kväll.
Hittills är jag uppe i 10 points, och jag är rädd för att jag kanske överskrider med några points i och med maten, men tacos är ju i alla fall hyfsat bra mat...
Ha en trevlig helg, så hörs vi vidare ikväll eller imorgon eller på söndag (bild på min nya frisyr kommer imorgon i alla fall)...


Inga kommentarer: