söndag 22 april 2018

Bakfyllepizza


Alltså, vad hade jag gjort utan mina älskade bröder!?!
I dag kom den minste av dem och levererade en lagom flottig kebabpizza med strips på när jag låg här och tyckte lite synd om mig själv för att jag var bakis efter pubrundan i går...

Men med handen på hjärtat fick jag faktiskt en väldigt mild baksmälla jämfört med vad jag brukar få - jag har bara haft ont i huvudet och känt mig seg! Och det beror nog på att vi tog det väldigt lugnt i går...
Vi (jag och min jobbarkompis R) började på Rådhusets uteservering i strålande solsken, gick in och satte oss när solen gick i moln, avancerade bort till Pinchos när vi började bli lite hungriga och gick därifrån till Pitchers...

Jag drack totalt 1 folköl hemma, 3 öl på Rådhuset, 1 drink och 1 öl på Pinchos och slutligen 1 öl på Pitchers.

Och tog en taxi hem och var hemma ca kl 00.40...

Inga kommentarer: