söndag 11 juni 2017

Vilken dag!


Vi vaknade kvart över nio i morse och klockan tio skulle vi hämta upp Alvas kompis = stressigt! Vi kom fram till kompisen ungefär tio minuter för sent, men sen skjutsade jag i alla fall ner tjejerna till stan för presentinköp = kalas för en klasskompis på Laserdome kl 12-14. Under tiden som tjejerna gick på stan åkte jag och Noel till Grahns och köpte lördagsgodis och till Toys'r'us och köpte en fotboll. Sen skjutsade vi iväg tjejerna till kalaset, och åkte vidare hem och käkade lunch. Efter det skjutsade jag iväg Noel till en kompis, stannade kvar en stund och drack en kopp kaffe och sen var det dags att hämta tjejerna från kalaset igen. Skjutsade hem kompisen till sig, tog med mig Alva till Kvantum och pantade flaskor och handlade, och sen åkte vi hem och packade in maten. Efter det åkte jag iväg till Elins esplanad för att leta efter presenter till kompisens dotter som fyller år i morgon = kalas. Sen åkte jag hem och hämtade Alva, och vi åkte iväg och hämtade Noel hos kompisen. Blev erbjudna att stanna kvar och käka grillade hamburgare, och det kunde vi ju inte tacka nej till! Kom hem vid 20-tiden; Noel somnade inte förrän halv tio och Alva strax efter tio...

När de hade somnat sjönk jag ner i soffan med en skål vindruvor, ett glas Pepsi Max och två avsnitt av Dexter. Och nu är jag heeeelt slut!!!

Inga kommentarer: