torsdag 1 september 2016

Icke godkänd

Bilen gick inte igenom besiktningen, men jag är ganska nöjd ändå! Dels så sa besiktningsmannen att bilen var i väldigt fint skick (förutom strålkastarna då) och dels så har vi världens snällaste kontakt som hjälper oss att åtgärda problemet för en billig peng ;-)

Men ett problem kvarstår - vi behöver fortfarande en bil till!!!
Volvon är i ett sånt vidrigt skick att både jag och M skäms ögonen ur oss över att åka runt i den... Och med hämtningar, lämningar, jobb, skola, dagis, aktiviteter: mini-bmx, kickbike, wushu, kör, judo, fotboll och simning så behöver vi kunna klona oss...

Men nu är det dags att sova!
I morgon jobbar jag på vårdcentralen kl 7.30-12 och sen har jag lektioner på högskolan kl 12.30-16. Efter det måste jag in till stan och köpa två presenter (Noel ska på kalas hos en dagiskompis på lördag förmiddag, och efter det ska vi fira lillebrors "bonusbarn" på 3-årsdagen), gå till Systemet (party ;-) samt smita in en sväng på Indiska (de hade fått in en jättesnygg svart klänning)...

Racerfart hem, byta om, åka iväg till Camilla och Jenny = käka god mat och dricka alkohol, och sen vidare in till stan = Allsång på Plateux med Magnus Carlsson ;-)

Inga kommentarer: