måndag 19 oktober 2015

Skämt åsido...

Det har gått bra idag och jag har faktiskt 5 pp kvar - felet med mig är att jag har så svårt att få i mig "matiga" mellanmål!

Till frukost åt jag en havrevinkel med Philadelphia extra light och tre skivor rökt skinka, och en kopp te. Till mellanmål en banan, till lunch pyttipanna med rödbetor och ett stekt ägg, till mellanmål en banan, ett äpple och en clementin. Till kvällsmat gjorde jag iordning en smoothie för 1 pp (naturell lättyoghurt, banan och fryst mango) och åt en havrevinkel med Philadelphia och ett kokt ägg.

Och jag tänker faktiskt lämna mina resterande pp outnyttjade; det händer inte ofta, och jag tänker inte tvinga i mig mat för sakens skull... Däremot lär jag mig en läxa och får bli bättre på att planera min dag ;-)

Inga kommentarer: