torsdag 30 juli 2015

NU kom jag hem....

Och jag tänker inte låta lillebrors missöde med bilen få förstöra mina planer - ikväll hade jag planerat att äta chips och njuta av min sista lugna kväll innan familjen stormar in imorgon, och då tänker jag äta chips ;-)
Visserligen blir det bara några stycken eftersom det är typ mitt i natten, men ändå...

Och någon sovmorgon imorgon blir det inte tal om; kl 06.20 ska jag stå utanför lillebrors lägenhet och skjutsa honom till jobbet! Och sen jobbar jag själv ett skönt 10-timmarspass mellan kl 7-17...

Men även om jag låter bitter så är jag inte det! Jag tycker att det är självklart att man hjälper andra när det behövs och jag är 100% säker på att han hade gjort samma sak för mig...

Nu ska jag njuta av mina chips och sen är det läggdags - godnatt!

Inga kommentarer: