söndag 14 december 2014

Det blev ingen mjukglass :-(

Smeten stelnade aldrig, och jag misstänker att den var för varm när jag hällde i den i maskinen... Smaken fick dock 5/5 av Alva när hon slevade i sig lite smet i en skål, så vi försöker nog en gång till. Resten frös vi in i en liten bytta, så vi får se om det blir någon "riktig" glass imorgon!?!

Och det här var ju bra på ett sätt, för nu lämnar jag 4 vb outnyttjade (och 21 ap)... Jag är fortfarande mätt efter kebabrullen, och har bara ätit ett skivat äpple till "kvällsmat"...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad tränar du eftersom du får ihop många ap? såg att du hade 21 ap. Jag är ute och går långpromenader på minst 1 timme snabbt tempo 3-4 ggr i veckan och det ger 4 ap per gång och på mitt jobb rör jag på mej mycket men kommer inte upp till så många du har.