torsdag 11 september 2014

Godnatt

Nu har jag kollat på Big brother i 2 timmar, och jag tycker att det är sååå himla bra! Skönt att Felicia åkte ut...
Jag tror att Anna kommer att gå långt. Och John. De passar förresten riktigt bra ihop... Hoppas att John dumpar Julia! Fast å andra sidan så vill jag ju inte att Thorbjörn ska bli sårad... Fast John och Jenny skulle också passa rätt bra ihop. Eller!?! Nja, hon känns ganska tråkig...

Om jag var singel och typ femton år yngre så hade jag lagt vantarna på John; han har så fina ögon ;-)

Jag tror att Erland kan gå långt också. Och Anders är rätt skön...

Åh, det är så himla bra! Typiskt att jag stänger på jobbet på lördag och missar nästa program... Men jag har ju Premium nu, så det är ju bara att kolla på programmet på Kanal 9 Play!

Imorgon har jag nästan namnsdag - det är Åsa i almanackan - och det tycker jag borde firas med sushi... Eller hur!?!

Inga kommentarer: