fredag 13 juni 2014

Skolavslutning

Oj, vilken bra dag vi har haft idag... Och hjälp, vad alla är trötta ;-)

Väckarklockan ringde kl 06.45 imorse och efter det så har det varit fullt ös...

06.45 Väckarklockan ringer
07.30 M åker till Ica Maxi och panikköper ett par finskor till Alva (de jag köpte med mig hem igår var för små)...
08.15 Samling utanför Billingehov
08.30 Skolavslutningen börjar
10.00 Vi lämnar Billingehov och åker till Systembolaget - köper en flaska rosé i födelsedagspresent till "farsans" kärlek
11.00 Badkläderna är packade och vi åker till badhuset
11.20 Halvnaken i omklädningsrummet upptäcker jag att Noel har städat ur min baddräkt ur väskan; får ta på mig igen och åka hem och hämta den
14.30 Nu har vi badat klart och åker förbi Ica Maxi på hemvägen och panikköper de sista födelsedagspresenterna
15.30 M åker iväg och hämtar upp lillebror
16.00 Gästerna anländer och vi delar på 3 familjepizzor ;-) Efter det så käkar vi både Prinsesstårta OCH jordgubbstårta
19.30 Kalaset är slut
21.30 Barnen somnar - jag och M kollar på fotboll

Inga kommentarer: