torsdag 17 april 2014

Huvudvärk

Den här dagen verkar inte bli bättre än den igår - vaknade med huvudvärk :-(
Idag tänker jag dock inte försöka kurera mig med nötter och mörk choklad, utan det får bli vatten som gäller... Och bra mat; jag har fisk med mig i matlådan idag - torsk.

Funderar lite på vart huvudvärken kommer ifrån, för nu när jag käkar LCHF så är den riktigt sällsynt - jag tippar på att den antingen är en biverkning av att jag har ätit Zetrizin mot min pollenallergi två dagar i rad alternativt att den beror på fullmånen; jag är superkänslig mot sånt, och känner av direkt när det t ex är åska i luften...
Nåja, huvudvärken idag kan ju lika gärna vara en följd av den mörka chokladen = sockret jag åt igår, men gårdagens är ett större mysterium...

Håll hur som helst tummarna för att huvudvärken släpper - idag lär det bli ruschigt på jobbet och jag ÄLSKAR det!!!

Inga kommentarer: