torsdag 7 november 2013

Make Up Store

Förra året när jag fyllde år så fick jag en make up-kurs på Make Up Store av M, och idag har jag utnyttjat det presentkortet ;-)
Jag bad om att få en "party"-sminkning, och det roliga är att hon sminkade mig som jag brukar göra själv varje dag... Min vardagssminkning definierade hon alltså som en fest-makeup...
Men jag blev jättenöjd!

Kursen var ju värd 495:- och då fick man även välja ut produkter för samma pris efteråt, och jag valde en High Tech Lighter, en glittrig Eyedust, en kajal, en pensel och ansiktsvatten (hmmm... fick dock betala lite i mellanskillnad ;-)

Tjejen som sminkade mig hette Elina, och jag tyckte att hon var duktig! Hon förklarade hela tiden vad hon gjorde och verkade proffsig - jag kan absolut rekommendera den här make up-kursen till andra!!!

Inga kommentarer: