måndag 12 mars 2012

Förkyld...

Idag har jag nyst typ tusen gånger på jobbet och näsan rinner... Men så länge symptomen stannar här så går det bra att jobba!
Och på tal om att jobba så tackade jag ja till ett extrapass imorgon kl 13.15-19.15. Egentligen så är det ju världens dummaste tid för min del, för det är ju på kvällen som Noel är som värst grinig och mammig, men som tur är så jobbar man ju inte varje kväll. Och det känns bra att kunna ställa upp för någon annan...

Imorgon ska jag skjutsa in Alva till stan på förmiddagen, för hon ska gå på bio med 5-årsgruppen. Efter det så skulle jag ha åkt ut till Skövde bilservice och gjort en felsökning på bilen p g a motorlampan, men när M tankade bilen förut så slocknade lampan... Kan en motorlampa verkligen börja lysa för att man har för lite bensin i bilen!?!

Inga kommentarer: