fredag 27 januari 2012

Min promenad till jobbet

Jag har konstaterat att det är ca 2,5 km till mitt jobb, och sträckan tar strax under en halvtimme att gå!
I måndags var jag riktigt duktig och gick både fram och tillbaka, i tisdags var jag ledig och gick inget alls, i onsdags gick jag till jobbet och blev sedan hämtad, och idag ska jag gå till jobbet och (förhoppningsvis) bli hämtad...

Idag jobbar jag kl 09.00-15.30, och ikväll är det Halv åtta hos Sabina ;-)
Åh, det ska bli så himla mysigt - det var länge sedan vi träffades allihopa nu! Jag är sååå himla nyfiken på vad det blir för mat - det är ju inte varje dag som man blir serverad en 3-rätters middag! Antar dock att min ketos kommer att brytas, men det är det ju värt ;-)

Efter middagen fortsätter brudarna ut på krogen, men jag skippar det! Dels så börjar jag att jobba ganska tidigt imorgon, och dels så gillar jag inte att gå ut och dansa nykter... Hade vi satt oss på typ Mummel och snackat hela kvällen/natten så hade jag nog följt med, men disco är inget för mig utan lite alkohol i blodet!

Imorse vaknade Noel kl 05.55, så då gick jag upp med honom till M och sen somnade jag om - det här är ju helt klart den största fördelen med att han är pappaledig och ansvarar för barnen ;-)

Nu frukost - sedan jobb!

Inga kommentarer: