torsdag 19 maj 2011

Frukost på Rådhuset

Efter en morgonpromenad på 4.02 km och 229 brända kalorier, så slank jag in på Cafe Rådhuset och unnade mig en lyxfrukost idag.
Egentligen gillar jag inte att "slösa" ut mina pengar på leverpastejs-mackor och juice (gissa vad kalaset kostade?), men jag var ju tvungen att ha något att göra innan KappAhl öppnar; jag måste dit och köpa en behå.

Alltså, jag har fyra stycken amnings-behåar från KappAhl hemma, men jag hittar bara en enda...och den ligger i tvätten!
Det som återstår är tre stycken från H&M (utan bågar), och dom är helt värdelösa...
Igår sprang jag ju "Proppen" med en sån skit-behå på mig, och när jag skulle gå och lägga mig hade jag världens bula på undersidan av bröstet - början till mjölkstockning :-(
Som tur är så ammade Noel bort den inatt, plus att jag masserade bröstet både igår kväll och i duschen imorse...
Jag vill verkligen INTE ha mjölkstockning igen - jag fick ju det när Alva var liten, och fick åka in till akuten med 40 graders feber!

Nu har klockan passerat tio och jag ska dra mig iväg till KappAhl - hejdå så länge!

Inga kommentarer: