onsdag 16 februari 2011

Blä för tvätt :-(

Nu har jag precis stoppat i den tredje maskinen med tvätt, och fy farao vad segt det är att tvätta... M fick bära ner tvättkorgen åt mig imorse innan han åkte till jobbet och så får han hämta upp tvätten sen när allt är klart - idag har jag kört nästan allt i tumlaren, för jag orkar inte hänga upp den också...

Just för tillfället har jag precis lagt mig tillrätta i soffan med min Hells Angels-bok och Alva kollar på Rattatouille på datorn. Om en timma ungefär kommer M hem, och då ska han få hjälpa mig med bloggen - det ska bli sååå kul!

Imorgon får Alva vara hemma med mig igen; dels för att jag ska slippa ansträngningen att ta mig till och från dagis, och dels för att hon själv är jättehostig och snorig.

På kvällen imorgon ska jag, Hilda och Sabina bjuda ut våran kompis Camilla på restaurang - hon fyller 40 år och ska firas med buller och bång ;-)
Nejdå, det blir en lugn tillställning på Mangos med god mat och mycket prat och skvaller... Åh, det ska bli så himla mysigt!!!

1 kommentar:

Nim sa...

Gratta Camilla från mig! :)