måndag 4 februari 2008

Ledig idag.

Idag är jag ledig och det är sååå skönt! Det värsta är bara att man alltid har så mycket att göra de få dagarna man inte är på jobbet: jag behöver städa, tvätta, handla, plocka iordning, hälsa på folk... Nu på förmiddagen har jag i alla fall hunnit plocka iordning på det värsta här hemma, och mellan kl 12-17 ska jag tvätta. Usch, jag har såå mycket tvätt! I min nästa lägenhet SKA jag ha tvättmaskin!!! Jag hatar att behöva vara uppbokad en hel dag bara för att man har tvättstuga. Jag vill kunna slänga in en maskin när jag känner för det... Åh, jag hoppas att vi får fyran på Trängen - då ska jag skaffa en tvättmaskin direkt! Det var sista bokningsdatum imorgon, så nu väntar vi med spänning! Tror dock att det var ett gäng personer före mig i kön... :-(

Igår överskred jag mina points med 0,5 p och trots att det var så lite, så stör det mig nåt vansinnigt! Jag var döhungrig på kvällen när jag kom hem från jobbet och tog en banan, och när jag räknade ihop poängen hamnade jag på 18,5 p... Grr.. Men jag var jätteduktig på att gå ihop mina steg i alla fall, för jag hamnade på 10 936 steg!

Inga kommentarer: